Raglan -> Rotorua (dag 13)

13 juli 2018 - Raglan, Nieuw-Zeeland

We vertrokken vandaag naar Rotorua waar de hoogste waterval was ter wereld waar je vanaf kon gaan raften, dus jullie begrijpen het wel ik had weer een nieuwe missie voor vandaag, heel uit de waterval komen! We werden opgehaald door bij het hostel voor het raften, aangekomen bij het bedrijf kregen we uitleg over alle kleding die we aanmoesten doen en daarna gingen we omkleden. Met 3 boten gingen we naar de rivier toe waar we uitleg kregen wat we moesten doen en vooral belangrijk wanneer we in de boot moesten schuilen voor het water ;) Eindelijk was het zo ver we gingen het water op na eerst wat oefenen kwamen we aan bij de waterval en het was super! wel kopje onder maar we kwamen goed allemaal heel boven! na nog wat 'kleine' watervallen gingen we weer terug naar het hostel. Leggo onze buschauffeur had bij een bar tafels gereserveerd voor pizza's en daarna natuurlijk een drankje.

1. Ed Muller:
    20 juli 2018
    Hoi Rens, Gaaf hoor dat raften. Heb je nog wat foto's erbij??
  2. Henk bijleveld:
    Geweldig Rens,
    Spannend allemaal, fijn dat het goed ging dat raften. Weer een avontuur er bij.
  3. Corry Hulshof:
    20 juli 2018
    Volgens mij durf jij alles Rens. Geweldig dat jij de grootste waterval hebt gezien.
    Zal wel veel lawaai maken.
    Groetjes Corry
  4. Marjolein:
    20 juli 2018
    Weer zo'n dappere actie! Jij gaat straks niet de vervolgopleiding "groen" doen, maar een opleiding tot stuntman! 🙄😅🤣
    Hoorde dat je ook nog gewandeld / geklommen hebt?!
    Wat een avonturen. Super!
  5. Hilly Messemaker:
    21 juli 2018
    Leuk hoor !!!☺
    Een hele belevenis zo reis!!!
  6. Arie en lenie:
    21 juli 2018
    Spannend dat raften ga al hyperventieleren als ik er aan denk. Zie het zo voor me. Stoer van jou je durft ook zowat alles.