Mini Tripje!

29 april 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

De eerste trip gaat vandaag (vrijdag 27 april)  plaats vinden.

Om half 10 gingen we weg met de auto naar Dunedin, een trip van 350 km zo 5 uurtjes rijden. De eerste stop was in Timaru waar we gingen lunchen, een worst met een gebakken ei en spek en witte bonnen in tomaten saus kortom een typisch Engels ontbijt haha. Na een stukje rijden kwamen we aan in Moeraki Boulders, een prachtig uitzicht helaas bewolkt en regen maar dat maakt het er niet minder mooi op! het laatste  stuk rijden en we waren in Dunedin een studenten stad. Eerst naar het hotel om de spullen te brengen en daarna de stad in om wat te drinken en te eten.

Na lekker geslapen te hebben ( beetje kort door de Jetlag) gingen we een eettentje opzoeken voor het ontbijt erg lekker. Na het ontbijt gingen we naar een museum in Dunedin erg mooi gebouwen. Richting huis gingen we eerst naar een buitenwijk in Dunedin waar de steilste straat is van de wereld met een stijgingspercentage van 35% omhoog geweest, met de auto natuurlijk ;) Onderweg naar huis maakte we nog een stop bij  plek met heel mooi uitzicht! We hadden een slaapplek in Timaru in een Lodge.

Toen we zondag thuis waren even rustig aan gedaan en in de middag met de fiets de  route gecheckt voor naar het werk, voor maandag een kleine 25 minuutjes fietsen. Morgen om 8:00 beginnen ben benieuwd!

1. Sandra Bijleveld:
    29 april 2018
    Leuk om gelijk te beginnen met een tripje.ik hop dat het slapen snel beter gaat.
    Werkte morgen!
  2. Ed Muller:
    Hoi Rens,
    Jammer dat het weer niet zo mooi is, maar het ziet er prachtig uit vooral de zee.
    Ben erg benieuwd of je nu tot een goede nachtrust gaat komen. Zou goed zijn voor je stage. Welterusten voor zo meteen👍❤️
  3. Hilly Messemaker:
    29 april 2018
    Leuk Rens dat je gelijk wat ben gaan doen mooie foto's.Nou morgen begint het echte leven werken.☺
  4. Carola kern:
    29 april 2018
    Veel plezier op dit grote avontuur
  5. Joselien:
    29 april 2018
    Jammer van het weer maar dat is hier net zo slecht! Mooie foto's van de kust. Welterusten en veel succes morgen!
  6. Lieve groetjes Oop en Astrid:
    29 april 2018
    Hol Rens geweldig jo mooie foto's, en ach het weer ben je wel gewend toch ?????? Nog heel veel plezier en sterkte met je stage .
    Lieve groetjes Oop en ASTRID
  7. Arie en lenie:
    30 april 2018
    Hoi rens. Fantastische reis man, hoop dat je al een beetje bijgekomen bent van de reis. Op naar je stage. Gr.Arie en Lenie xx
  8. Marjolein:
    30 april 2018
    Hoi avonturier!
    Hoop dat je een goede eerste werkdag hebt gehad. Spannend allemaal, maar je bent vast heel snel gewend
    En superleuk om je zo te kunnen volgen met je blog!
  9. Jolien van Uffelen:
    13 mei 2018
    Gaaf rens! Ruige fotoos. Geniet ervan!
  10. Paul G:
    24 mei 2018
    Lijkt wel een vakantiereis, maar ik dacht dat je meer foto's zou plaatsen. En laat ook maar eens wat van je werkzaamheden zien.