Heenreis

27 april 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Daar begon het dan 24 April het grote avontuur op Schiphol.

De eerste vlucht was van Amsterdam naar Dubai ongeveer 7 uurtjes, na aangekomen te zijn in Dubai, eerst nog 1 uurtje geslapen op het vliegveld om even bij te komen. De volgende vlucht was van Dubai naar Sydney een vlucht van 13 uur... na heeel veel films en soms nog een beetje slapen eindelijk na 13 uur in Sydney, gelijk door naar de gate voor de laatste 3 uurtjes naar Christchurch! Na aangekomen te zijn eerst door de duane heen, en ja hoor de eerste voetstappen in Nieuw-Zeeland is een feit!

Ik werd opgehaald door Jim de man van het gastgezin die heeft mij het huis laten zien en de kamer. Toen nog even naar de winkel geweest voor de  NZ-simkaart moet ook gebeuren. Na het avond eten eindelijk naar bed toe. morgen gaan 2 dagen naar

Dunedin, ik ben ben benieuwd!

1. Ed Muller:
    26 april 2018
    Lekker vermoeiend Rens. Ben blij dat je bent aangekomen en dat het een fijn gastgezin is.
    Veel genieten xxxjes
  2. Joselien:
    26 april 2018
    Hoi Rens je eerste verhaal is een feit! Fijn dat je veilig bent geland en wat een mooie foto's van de bergen uit het vliegtuig! Veel plezier bij je eerste avonturen dit weekend!
  3. Roel:
    27 april 2018
    Leuk geschreven Rens! Veel plezier!
  4. Ed Muller:
    27 april 2018
    Zo je bent er het avontuur is begonnen. Nu eerst even je jetlag overwinnen. Liefs oma.
  5. Sandra Bijleveld:
    27 april 2018
    Leuk Rens! Fijn dat de reis goed is gegaan.
    Mama
  6. Robin:
    27 april 2018
    Fijn rens dat de reis goed is gegaan en veel plezier.
    Groetjes de smithjes
  7. Kees Guldemond jr:
    27 april 2018
    Zo Rens, het avontuur is begonnen! Ik wens je mooie indrukken , onvergetelijke momenten maar vooral veel plezier. Ik ga je avontuur volgen👍
  8. Corry Hulshof:
    27 april 2018
    Hallo Rens, ook ik ga je volgen.
    Vind het nu al leuk.
    Veel plezier daar, groetjes ( juf) Corry
  9. Marijke Guldemond:
    27 april 2018
    Veel plezier en we blijven je volgen.
  10. Wim en san:
    Rens! Super idee
    We gaan je volgen
    Veel plezier
  11. Hilly Messemaker:
    28 april 2018
    Ha Rens de hele reis is al een hele belevenis!Ben benieuwd naar de rest!!!
    Leuk dat we je reis zo mee kunnen beleven.Veel plezier daar en kijk uit naar je volgende verslag ☺