Week 8

24 juni 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Deze week ben ik naar het werken naar de Botanic Gardens geweest dit is zoals het al zegt een hele grote tuin in Christchurch. Het was echt prachtig! Ik denk dat het in de zomer nog veel mooier was dan nu!

Zaterdag ben ik samen met Leon wezen geloven in Christchurch, dit was ook erg leuk en grappig... het weer was een stuk beter het zonnetje scheen! Na het sporten zijn we naar New Brighton geweest om daar wat te gaan eten bij het strand.

Zondag na het werk was ik net op tijd thuis voor de lunch, want de familie van Jaqcui was der en gingen uitgebreid luchen dus dat was heerlijk!

Volgende week is het de laatste week werken en dan gaat de reis beginnen!

1. Marjolein:
    Ha Rens
    Pittig weekje achter de rug, maar gelukkig ook weer wat leuke dingen gedaan!
    Ben heel benieuwd wat je gedaan hebt met Leon, want "wezen geloven" ken ik nog niet hi hi.
    Paar daagjes werken nog en dan op naar het grote avontuur!
    En leuk om je van de week even live gesproken te hebben op de telefoon!
  2. Miranda:
    24 juni 2018
    Heeey Rens wat is t mooi daar zeg!.. en wat spannend nu gaat bijna t rondreizen beginnen!!.. gaaf hoor!!. En gefeliciteerd met je moeder 😘vandaag!.. nog heel veel plezier; mooie dingen zien en beleven👋🏽👋🏽🤗🤗🤗
  3. Ed Muller:
    Hoi Rens,
    goh, ik wis niet dat je gelovig bent. Ik zal voortaan thuis hiermee rekening houden.
    Lekkere pizza hoor. Klinkt dat je het gezellig heb met Leon.
    Goed, nu de laatste week nog werken en dan lekker ontspannen en veel zien en heel veel leuke dingen doen.
  4. Henk bijleveld:
    24 juni 2018
    Het wordt spannend volgende week reizen Rens. Wij zijn benieuwd hoe je het vind. Ik hoop dat je redelijk weer hebt dan is het altijd wat leuker.
    Groetjes oop en oma.
  5. Corry Hulshof:
    24 juni 2018
    Hallo Rens dat gaat snel die weken daar. Ik vind je verhalen leuk.
    Nog veel plezier en ook ik moest lachen om je tekst wezen geloven....haha....
    geniet ervan. Groetjes Corry
  6. Sandra Bijleveld:
    24 juni 2018
    Ha schat! Fijn dat het weer beter gaat en leuk dat je bent gaan golfen. Lekker pizza-tje aan het strand dat is het goede leven!
    Volgende week backpacken je gaat de goede zorgen van je gastgezin nog missen...
  7. Ciska Manintveld-Seip:
    2 juli 2018
    Hi Rens, ik ben laat met mijn reactie maar dacht direct die is gaan golven. Leuk! En wat een prachtig land! Krijg er ook zin in!