Christchurch -> Kaikoura ( dag 1 )

1 juli 2018 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Vandaag ging de rondreis door Nieuw-Zeeland beginnen

Om 7:30 werd ik door Jacqui naar Christchurch Airport gebracht waar ik om 8 uur werd opgehaald door de Stray bus waar ik de reis door Nieuw-Zeeland ga goen. De rit ging vandaag naar Kaikoura dit duurde ongeveer 4 uur, dit was geen straf aangezien ik mijn ogen uitkijken van het prachtige uitzicht! halverwege hadden we nog een tussenstop voor een bakkie koffie (;

rond half 2 kwamen we aan ik Kaikoura waar we eerst een rondje hebben gelopen om wat te eten of te verkennen daarna werden we met de bus gedropt bij een plaats waar allemaal zeehonden lagen op wal! was erg leuk om te zien omdat het zo dichtbij was!

We liepen vanaf daar terug naar de bus waarna we naar het hostel  ( Dusky) werden gebracht en alle spullen op de kamers konden leggen. Om 18:00 kon je met de reisleidster mee naar een Fish  and  Chips tentje, die schijnen hier het lekkerst te zijn! En dat waren ze ook het was heerlijk! In de avond heb ik nog een potje gekaart met mensen uit het hostel. Kortom een geslaagde eerste dag!

Morgen ga ik naar Wellington dit duurt heel de dag, omdat we met de ferry gaan vanaf Picton naar Wellington.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miranda:
    2 juli 2018
    Wowww spannend Rens nu gaat je rondreis beginnen !!.. heel veel plezier en dat je maar heel veel mooie dingen mag beleven en zien!!..😘😘😘
  2. Sandra Bijleveld:
    2 juli 2018
    Leuk! Nu ga je echt veel van dat prachtige land zien!
  3. Ed Muller:
    2 juli 2018
    Leuk hoor Rens, geniet van de mooie dingen die je zal zien.
  4. Cas:
    2 juli 2018
    Leuk Rens, wat heb jij veel in de afgelopen tijd gezien zeg. Geniet van de omgeving en van alle mooie dingen.
  5. Marjolein:
    2 juli 2018
    Joepie! Wat een start van je avonturen zeg
    Geniet ervan 😁😁😁
  6. Henk bijleveld:
    Geweldig Rens,
    Fijn dat het zo goed gaat met reizen.
    De eerste dag en je hebt nu al veel gezien.
    Gr. Oop en oma
  7. Corry Hulshof:
    3 juli 2018
    Dat is snel gegaan je werkweken.
    Vind het stoer van je, dat je ook nog meer van het land wilt zien.
    Groetjes, Corry
  8. Jolien van Uffelen:
    Have fun!
  9. Arie en lenie:
    5 juli 2018
    Zo Rens wat een avontuur, en wat heb je al veel gezien. Alles klinkt ook zo gezellig. Geniet ervan man.