Christchurch -> Kaikoura ( dag 1 )

1 juli 2018 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Vandaag ging de rondreis door Nieuw-Zeeland beginnen

Om 7:30 werd ik door Jacqui naar Christchurch Airport gebracht waar ik om 8 uur werd opgehaald door de Stray bus waar ik de reis door Nieuw-Zeeland ga goen. De rit ging vandaag naar Kaikoura dit duurde ongeveer 4 uur, dit was geen straf aangezien ik mijn ogen uitkijken van het prachtige uitzicht! halverwege hadden we nog een tussenstop voor een bakkie koffie (;

rond half 2 kwamen we aan ik Kaikoura waar we eerst een rondje hebben gelopen om wat te eten of te verkennen daarna werden we met de bus gedropt bij een plaats waar allemaal zeehonden lagen op wal! was erg leuk om te zien omdat het zo dichtbij was!

We liepen vanaf daar terug naar de bus waarna we naar het hostel  ( Dusky) werden gebracht en alle spullen op de kamers konden leggen. Om 18:00 kon je met de reisleidster mee naar een Fish  and  Chips tentje, die schijnen hier het lekkerst te zijn! En dat waren ze ook het was heerlijk! In de avond heb ik nog een potje gekaart met mensen uit het hostel. Kortom een geslaagde eerste dag!

Morgen ga ik naar Wellington dit duurt heel de dag, omdat we met de ferry gaan vanaf Picton naar Wellington.