Paihia ( dag 6) Cape Reinga

6 juli 2018 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Om 6:30 stond de wekker en om 7 uur stond de bus klaar om ons naar Cape Reinga te brengen, dit is het  een na noordelijkste puntje van Nieuw-zeeland hier komt de Tasman zee en de Grote Oceaan samen wat een  heel apart gezicht is want de Tasman zee is veel donker waardoor je het verschil tussen de oceanen goed ziet!

Eerst hadden we een tussenstop in een soort oerwoud waar we hebben rond gelopen heel grappig want je rijd eerst door de bergen en dan bevind je je in een oerwoud...

Na de kleine tussen stop gingen we door naar het Ninety Mile Beach dit is een groot stand wat officieel een weg is waar auto's mogen rijden.

Na een stukje rijden van het strand kwamen we bij de duinen waar we gingen strand surfen was heel grappig en spectaculair om te doen ( toch iets minder dan het sky-dive haha)

Nu  nog het laatste stukje rijden naar de eind bestemming Cape Reinga! en het was prachtig een super mooi sprookjes uitzicht en je zag het verschil tussen het water!  Als je bij het 'light house' stond en over de zee keek kwam er geen einde aan heel bijzonder! Na al het moois komt een einde dus we vertrokken weer naar Paihia waar ons een lekker BBQ te verwachten stond, mhmmm. Na  de BBQ kreeg je bij elk drankje wat je bestelde een lot en bij het einde van de avond werd er 1 lot getrokken en als je die hebt dan won je een boot trip, boven boven wonder won ik! Morgen staat er dus een boottrip te verwachten!

De foto's volgen nog uiteraard!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marjolein:
    Ha ha
    Zandsurfen !? Dat lijkt me tof!
    En heb je nu weer die boottrip gewonnen 🤣🤣
    Goed dat je steeds een verslag maakt anders zou je het allemaal nog vergeten
    Geniet ervan hoor
    #jaloers
  2. Lieve groetjes Oop en Astrid:
    Top Top Top man en genieten van je bootreis he grt Oop en Astrid.👍👍👍
  3. Sandra Bijleveld:
    8 juli 2018
    Bij elk biertje een lootje Rens en jij won... dat zegt misschien iets over het aantal consumpties..