3de week

20 mei 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

3de Week

Na een 5 daagjes werken met begin van de week slecht weer wat gelukkig halverwege de week weer opklaarde naar het heerlijk zonnetje. Want zaterdag stond er weer een uitje gepland!

Parce que je vais à Akaroa!, of terwijl ik ga naar Akaroa! een stadje dat in 1840 die is opgericht door Franse kolonisten. Alle straat namen zijn ook in het Fans, heel grappig in Nieuw-Zeeland. Maar zaterdag was het zo ver om 9:25 stond ik klaar om opgehaald te worden door de shuttle bus. Tijdens de rit zouden we 2 tussen stops maken, 1 bij  The Little Rivier waar we even rond mochten kijken en de 2de stop bij Duvauchelle, dat is boven op de bergen waar je een fantastisch uitzicht heb over Akaroa!

Na aangekomen te zijn in Akaroa heb ik eerst nog anderhalf uurtje rond gelopen en genoten van het uitzicht. Na het genieten werd het tijd voor de boot trip dolphijne kijken! 2 uurtjes varen en wat dolphijne en veel prachtige uitzichten zijn we weer aangemeerd in Akaroa. Nog 1 uurtje rondlopen en we gingen weer terug richting Chrishtchurch. Kortom prachtige dag, prachtig weer en een mooi dorp!

Au Revoir!

1. Marjolein:
    Bonjour Rens
    Wat een belle visite! Leuk zo die combi van werken en uitjes. Je ziet zo een hoop van dat mooie land. Werk-ze weer van de week!
    Smithjes
  2. Roel:
    Hoi broertje,
    Super leuk geschreven weer! Je kan zo een reis blogger worden in plaats van een tuinder! Veel plezier volgende week.
    Groetjes Roel
  3. Sandra Bijleveld:
    20 mei 2018
    Leuk hoor! Werken en op je vrije dag toch nog iets zien van de omgeving.
    Die dolfijnen zwommen wel heel dichtbij👍
  4. Henk bijleveld:
    20 mei 2018
    Leuk Rens, mooi uitje en lekker werken.
    Je maakt wel veel mee, aan de andere kant van de wereld.
    Wat een prachtige foto’s, het lijkt mij wel wat daar.
    Ben je nog niet op een schapenfarm geweest, schijn gigantisch groot te zijn, hebben per boer zo,n 2000 schapen.
    Nou veel plezier nog maak maar veel uitstapjes en werk niet te veel.
    Groetjes, OOP
  5. Hilly Messemaker:
    21 mei 2018
    Super mooie foto's! Leukdat jehet zo naarje zin heb !!!! ☺
  6. Tanja Mattijs:
    21 mei 2018
    Zo leuk om je verhalen te lezen en je foto's te bewonderen! Wat een prachtige omgeving. Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat! Geniet van alle ervaringen. 👐
  7. Richard bravenboer:
    24 mei 2018
    Wat een mooi land is het toch. Je hebt een goede stageplek uitgezocht :-)
  8. Monique:
    26 mei 2018
    Hoi Rens,
    Super leuk om je reisblog te lezen! Leuke verhalen en prachtige foto's. Heel veel plezier!
  9. Miranda:
    2 juni 2018
    Heee Rens leuk hoor om zo elke keer te kunnen lezen!.. en wat is t mooi daar !..Hoe gaat t met Engels praten?..